lördag 16 februari 2013

Wow!








Men har ni sett?

Min lilla flicka Evelina har gått och blivit värsta biffen;) Jag måste ju säga att jag är väldigt stolt över henne. Hon har ju alltid gått sin egen väg och gjort det hon velat. Och vad mycket hon gjort sen då.....fotboll, handboll, bowling, skidåkning, golf, cykling.........you name it!

Hon har dessvärre inte alltid hållit på så länge. Hon har hållit på tills hon fått all utrustning, sen har hon slutat. Inte jämt men lite så har det varit. Men nu tror jag att hon hittat sin grej faktiskt. Det ser åtminstone ut så.

Jag är i alla fall väldigt stolt över att ha en så målmedveten dotter som är så stark och snygg. Idag har hon lyft 102,5 kg i marklyft. Jag har också lyft marklyft. 25 kg räckte och kändes i min rygg och rumpa i en vecka;)

Inga kommentarer: