söndag 7 oktober 2012

Sömnbrist

Igår kväll var jag jättetrött och la mig strax efter tio. Spelade lite wf och släckte vid elva. Sen låg jag där och kunde inte somna. Klockan blev tolv......ingen fara tänkte jag, det är lugnt. Klockan blev ett......fy vad trött jag kommer att vara i morgon. Klockan blev två......JAG MÅSTE SOVA NU!!!!!! Klockan blev tre.....lika bra att ge upp. En surdegsmacka och nya allt om mat. Klockan blev fyra.....04.03....sista gången jag tittade på klockan.

Snälla barn smög ner vid halv nio och jag sov gott till klockan var kvart i tio.

Nu är jag så trött att jag måste sysselsätta mig hela tiden för att inte somna. Jag skulle cykla var det tänkt, men det är nog bara att glömma. Jag orkar inte.......

Halv nio är Solsidan slut och då lägger jag mig. Halv tio släcker jag så vill ni spela så gör det innan dess då;)

Inga kommentarer: