tisdag 16 oktober 2012

Boring.......



Hallen behöver en makeover. Det kan bero på att jag har en tendens att köpa för mycket jackor men jag tror mer på att hallen är för boring helt enkelt. Jag tror ni håller med mig.

Nytt golv är lagt och i skrivande stund är mannen och köper grejer till en platsbyggd garderob. Detta kan bli hur spännande som helst.

Det är inte lätt att hålla sig vaken när man kör på alla vägar här hemma. Skog så långt ögat når. I söndags fick jag köra med rutorna nervevade för att det var så boring. 
I morgon är jag ledig och då ska det snickras hela dagen lång. Vet inte om det blir skoj eller om det blir boring, vi får väl se. Att mannen blir irriterad och säger fula ord är det enda som är säkert.

Jag önskar bara att Jonas hade varit hemma.......

Inga kommentarer: