onsdag 24 oktober 2012

Halloween

Efter att ha legat hela dagen hade jag lite energi och fixade en pumpa tillsammans med barnen. Eller, jag fixade den och de tittade på. De ville inte ta i den där geggan sa de.
Fint blev det i alla fall och jag hoppas att vi skrämmer någon när det är dags för "bus eller godis". Jag har hittat en massa otäcka ljud som jag laddat ner och ska spela när de små barnen kommer och ska skrämmas. Vi får se vem som skrämmer vem......moahahahahahahahahaha!!

Jag hoppas verkligen att ni tar det jag skriver med en nypa salt och inte går bananas nu.

Nu blir det soffan resten av kvällen. Jag har varit aktiv i tre timmar nu med barnen och det känns i hela kroppen. Svetten rinner och huvudet värker så frisk är jag då inte. Men vad gör man när man är själv med barnen??

Inga kommentarer: