tisdag 3 april 2012

Sportfåne!

Detta inlägg är en fundering jag har och ska inte kopplas samman med någon specifik person.


Jag förstår mig inte på människor som aldrig någonsin är ute och rör på sig men aldrig missar ett sportevenemang på TV. Hur tänker dom?
Hur kan man vara så himla intresserad utav något utan att utöva det själv? Det är för mig en gåta.

När jag tittar på sport på TV, vilket inte händer så ofta, så fascineras jag av hur vältränade de är och hur mycket de orkar. Jag får inspiration och vill vara likadan. Inte sjutton sitter jag med en öl och en chipspåse och skriker för full hals.

Håller någon med mig?
Jag har länge fascinerats av det här men förstår mig inte på det alls, inte för fem öre faktiskt.

Nu åker jag väl på däng........

1 kommentar:

Unknown sa...

Hålle rmed! Jättekonstigt äre!
Det där har jag funderat på måååååånga gånger. Men int blir ja nå klokare för de ;-)