söndag 1 april 2012

Det värsta aprilskämtet. Eller?


Innan ni hetsar upp er och tycker jag är superpräktig så vill jag tala om att vi äter skräpmat ibland. Helst skulle jag aldrig ge mina barn det, men som sagt, det händer.

Hur kan Hero i gladiatorerna låna ut sig själv till att göra reklam för sån här skitmat?
Jag såg honom i ett debattprogram där han pratade om hur viktigt det var att äta rätt osv. Lider han av minnesstörningar eller?

Jag trodde inte mina ögon när jag såg det här. Charlie blev naturligtvis eld och lågor för Hero är hans favorit, och nu vill han äta Heros pizza varje dag.

Bra jobbat Hero!! Tänker du överhuvudtaget innan du säljer dig själv?

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja somliga gör vad som helst för pengar, Och så sant Mathilda, det finns redan så mycket skit och skräpmat så vi behöver ju knappast någon mer reklam för det. Dumt Gladiatorer, DUMT! Och om "nån" (läs: de som inte bryr sig alls om vad dom stoppar i ungarna ) tycker du är präktig för att du är noga med vad ni äter, låt dom tycka!:)