onsdag 25 april 2012

Häcken full!

Den här veckan är full till bristningsgränsen med nytt jobb, gamla jobbet, inlämningsuppgifter, träning, tvätt, hämta barn, lämna barn, fotografera, redigera bilder osv osv.......
Jag ser fram emot en helg fylld med jobb. Jag får ju inte jobba så mycket som jag vill, det är ju svårt med Tages tider, så jag blir glad då det funkar. Och denna veckan har det funkat!

Jobb tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Kul som bara den ska det bli. På måndag åker jag till Uppsala själv, jag ska hälsa på Evelina är det tänkt.
Jag minns faktiskt inte när jag var själv med henne sist. Undra om jag varit det sedan Charlie föddes?

I alla fall ska vi umgås på gymet, äta gott, åka till IKEA och bara vara. Det här behöver jag men jag har dåligt samvete för att jag åker och lämnar Tage med barnen.
Knäppt.

Nu ska två barn utfodras och läggas!

Inga kommentarer: