fredag 17 februari 2012

Min stund

Vad skönt det är att få en liten, liten stund för sig själv på morgonen. Bara jag, min lilla vän och en mugg kaffe.
Nu ska vi snart på badhuset med dagis, sedan firar jag en vän som fyller år och i eftermiddag åker jag "hem". Helgen ser ut att bli snöig men det kvittar för i Lofsdalen finns aktivitetshuset där barnen kan leka hur mycket de vill.

Häromdagen lyssnade jag på ett intressant radioprogram som handlade om att göra slut med vänner. Kan man det?
Hon som blev intervjuad menade att det är klart man kan det. Frågan är hur man gör slut?

Är man ärlig och säger som det är, att man glidit ifrån varandra, eller håller man sig undan? Det var ett mycket intressant program och jag fick mig flera frågeställningar. Jag funderar mest på hur jag själv agerar, hur andra vill agera får de sköta själva, jag har fullt upp med mig själv. Jag är inte så ätt att ha att göra med märker jag;)

Hoppas ni får en riktigt trevlig helg allihop!

Inga kommentarer: