tisdag 7 februari 2012

Inte ensam hemma

Nu är Tage hemma och det innebär en stor förändring i mitt annars så inrutade liv. Jag kan t.ex sticka ner till Hanna en kväll och surra om jag känner för det. Det kände jag för i lördags och det var så roligt.
Igår var vi till Björnrike för att åka skidor. Det var också roligt, men roligast var när Tage ramlade i en liten tunnel som är en lift. Då var det oerhört nära att jag kissade på mig. Synen var obetalbar och jag önskar att ni alla fått dela synen med mig. Jag skrattar högt bara jag tänker på det.

Nu är barnen på väg hem och det innebär att jag studerat klart för idag. Att läsa med Tage och barnen hemma har visat sig vara omöjligt. Problemet ligger mest hos mig ska jag säga.

Idag ska jag fixa lite bilder på lilla Tyra så i kväll blir det fina bilder här som ni kan titta på istället för att läsa om vad jag gör och inte på dagarna.

Inga kommentarer: