tisdag 28 februari 2012

Done!

Nu är det gjort! Jag har anmält mig till Lidingöloppet och ska ta mig igenom 10 km. Hur det går vet jag inte men jag lär nog ta mig runt banan. Jag får väl gå om jag inte orkar.
Jag tävlar inte mot någon annan än mig själv, och eventuellt de som nu förfasar sig över hur jag, en tjock fyrtiotvååring ska klara detta.

Detta ska bli så himla kul och jag ser verkligen fram emot det. Så snälla du, bespara mig dina kommentarer...........Jag gör det här för min egen skull och inte för någon annans.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej du, jag tänker inte bespara dig min kommentar! Du är ju super tuff..jag skulle aldrig våga nåt sånt...jag skulle förmodligen lägga mig ner o gråta efter några kilometer! Synd att man inte bor nära..då kunde jag stå o heja på dig och ge dig blåbärs saft...eller nåt annat. Heja på!
Kram helene

Unknown sa...

You go girl! Härligt tjejen!!