onsdag 12 oktober 2011

Premiär


Idag har jag varit seg hela dagen. Det kan bero på att jag inte kunde sova eftersom en man i min säng hostade så att jag trodde han skulle kräkas. Efter att ha förvisat honom till ett annat rum kunde jag äntligen somna. Klockan var då 00.45. Det är lite sent om man ska upp 6.30.
Det kan även ha berott på fullmånen. Jag vet att jag får svårt att sova då med.....

I alla fall så bestämde jag mig för att prova på "candlelightswim" och aromabastu i kväll. Det var mycket trevligt måste jag säga. Jag själva bastun var väl inte min grej, det var så varmt att jag blev yr i skallen, men allt runt omkring var trevligt. Trevligast var ändå Jonas som simmade bredvid mig och småpratade, efter bastun skulle vi simma men satt och surrade istället. Som sagt, en mycket trevlig kväll.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, vi får se om jag släcker innan elva som är mitt nya mål.


Inga kommentarer: