fredag 14 oktober 2011

Jag var hos fotografen idag.....

.....och jag är långt ifrån nöjd kan jag säga.

Varför blir alla andra så bra på bild, tänker jag när jag ser bilder på mig själv? Det känns ju hur fånigt som helst att sitta och posera för att få till en bra bild.
Nu var det ju så att det var jag som var både modell och fotograf idag. Jag kände att jag ville ha en mer "höstig" bild på mig själv och då är det bara till att posera. Jag provade lite olika miner som jag trodde skulle bli bra, men ack vad jag bedrog mig.

Ja det är inte lätt att få till en bra bild på sig själv när man nästan har skräck för att själv bli fotograferad. Det är lite som att kasta sten i glashus med tanke på att jag delvis försörjer mig på att fota folk.

2 kommentarer:

Solla sa...

Du har så fel Matilda, du blev skitsnygg på bilden! Tycker du är fin på alla bilder jag sett dig. Var snäll mot dig, du är övermåttans underbar!

Carola sa...

Tycker du är jätte fin Mathilda <3