onsdag 19 oktober 2011

Är de synska eller?

Detta är paret som jag misstänker är synska......


Mitt fina smycke.....

Idag satt jag och kollade på precis ett sånt här smycke i en webshop. Jag tänkte att ett sådant här skulle man ha......det var ju ganska fränt med tanke på mitt jobb. Men jag beställde aldrig något.
Alldeles nyss ger Tage mig ett paket med ett tack från paret jag fotograferade senast, i det låg detta smycket.
Gissa om jag blev glad?

Ja jag blev superglad, men först lipade jag en skvätt. Tage tyckte att jag var barnslig men jag blev så rörd.
Så tusen, tusen tack kära Anna och Hans!!

-Mathilda med sin mobil i handen.

1 kommentar:

Unknown sa...

Häftigt! Vilken grej :)) Och en jättefin gåva och gest från paret. Jag förstår att du blev rörd, det gör nog alla... utom .. ja, karlar som inte förstår sig på sånt där ;)