tisdag 4 oktober 2011

Lagom avslappnad

Lille Alfred ser så härligt, lagom avslappnad ut tycker jag.

Dagarna passerar så fort att jag liksom inte hinner med. Jag vill stanna tiden, eller dra tillbaka klockan helst, men det går ju inte. Jag måste prioritera bort vissa saker och fokusera på det som är viktigt här i livet.
Det var ju inte länge sedan Millie var så här liten. Vart tog tiden vägen? Jag vill sitta på mitt köksgolv med alla barnen som leker och dricka kaffe igen.
Snälla, kan vi göra det snart igen?

4 kommentarer:

Brunkullan sa...

Åh vad jag önskar att tjejerna var så små igen så du kunde tagit så underbara bebisbilder på dem! Måste träffas något snart!

Sussa sa...

skaffa en till Mathilda! men säg till lite i förväg, jag vill också sitta på golvet :-)

Mathilda Blomdahl sa...

Hörrödu Sussa!!
Här väntar jag på barnbarn istället.....dessutom är jag ju så stel att om jag sitter på golvet kommer jag knappt upp;)

Anonym sa...

Hej Mathilda!

Jag vill bara lämna ett avtryck efter ett av många besök här hos dig. Älskar dina bilder och det är så roligt att följa dina uppdrag :)

Särskilt gillade jag bilderna på babyn.... ljuvliga..!

Ha det bra!

//vero