onsdag 5 oktober 2011

Mera syskon....

När jag fotar barn så blir jag jämt så glad. Alla barn är just det, de är barn. De bryr sig inte om vad föräldrarna vill utan de gör som de själva vill. Det är väl därför de blir så charmiga.
Att fota dessa syskon var kul. Det var som att se mina egna barn i full action. Glada, retas lite med lillasyster, bli sur på storebror, göra som man själv vill, glömma bort sig lite och göra som mamma säger.......mycket roligt var det kan jag lova. Som småbarnsförälder känner man igen sig HELA tiden.

Nu ska jag tömma väskor och kläder på sand. Ligger man ner på stranden i full storm så blir det sandigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ser ut som att han går och berättar nåt väldigt viktigt, eller "lättar sitt hjärta", eller nåt liknande. En väldigt vacker bild är det i vilket fall som helst!

Annica