torsdag 3 mars 2011

Sömngångaren.


Mitt ena barn går i sömnen. Mitt andra barn sover väldigt hårt. Så hårt att hon inte vaknar när brorsan går i sömnen och ställer sig och kissar på henne. Då sover man hårt.
Inte har hon ärvt det från mig i alla fall. Jag skulle nog vakna om någon kissade på mig. Jag hoppas åtminstone det.

De två sista veckorna i juli kommer vi att bo på Rörö. Denna fantastiskt vackra ö som jag tycker väldigt mycket om. Nu hoppas jag på sol, bad och en massa värme. Blir det inte sol så har jag hört ryktas om ett köpcentra i Torslanda som ligger skapligt nära.

Helgen ska bjuda på solsken så jag ska redan nu påminna Tage om att han tyckte det var mysigt att åka skidor på fjället. Eller förresten, jag smörar med en god middag i morgon och sen påminner jag honom.

Godnatt!

Inga kommentarer: