söndag 27 mars 2011

Magsjuka!

Fy farao vad vidrigt det är med magsjuka. Millie blev sjuk i torsdags och jag blev sjuk lördag morgon. Igår eftermiddag insjuknade Charlie och nu på kvällen så sa Tage att han mådde dåligt.
Hoppas att det är snabbt övergående. Jag själv har sovit hela dagen och nu är jag pigg och mår inte ens illa lämgre. Jag är bara sugen på spaghetti med köttfärssås.

Nu är det andra helgen i rad som vi är sjuka. Det är även andra helgen i rad som vi skulle tillbringat i Lofsdalen. Jag måste erkänna att jag är lite grinig för det. Lofsdalen är mitt paradis och jag skulle helst vara där varje helg om det var möjligt. Nu är det inte det och precis de helger vi ska dit blir vi sjuka.
Jag ska ha ett allvarligt samtal med Fredrik om att jag måste få vara där i påsk, annrs bryter jag nog ihop på riktigt.

I kväll var det Rosa Violen i Sveg. En galakväll med insamling till cancerfonden. Jag skulle naturligtvis ha varit där men så blev det inte. Jag har tittat på bilder på sveginfo och det såg riktigt skoj ut.
Jag får väl ta igen det en annan gång. En tjejmiddag kanske?
Vad säger ni girls? Ska vi sticka iväg och käka en kväll tycker ni?

Inga kommentarer: