torsdag 24 mars 2011

Busy.......

Jag har fullt upp men slänger in en bild på Dan och Alex som omväxling. Jag sliter mitt hår och fattar inte vad jag gör för fel som inte får till bilderna så som jag tänkt. Men jag lär mig nog så småningom.

I tisdags hade jag prov i arbetsmiljö och säkerhet, lätt som en plätt tyckte jag. Vi får se vad fröken tycker, hon verkar lite tvär tycker jag. Annars så är det studierna, arbetet, POMPdeLUX, facebook och min familj som upptar min tid. Givetvis inte i den ordningen jag nyss nämnde den. Det är mer.......Familj, stu....nej facebook, arbetet och POMPdeLUX.

Tage säger att jag är beroende av facebook. Kanske att han har rätt. Genom sig själv känner man ju andra och han älskar aftonbladet så han känner väl igen symtomen.

På lördag är det gala här i Sveg. Jag skippar jeansen, flanellskjortan och skinnvästen och satsar på en fin klänning som jag redan köpt. Håret ska fixas och ett par kilo smink ska på, sen är jag nog redo att gå ut med mina underbara vänner.

Jag får väl slänga in en bild eller två. Förresten så syns vi nog innan dess.



Inga kommentarer: