lördag 5 mars 2011

Dagen som försvann

Helst av allt skulle jag åka till Lofsdalen varje torsdag eftermiddag och vara borta till söndag kväll. Men det går inte av förklarliga skäl.
Idag skulle vi åka och titta på rally. Inte min idè men jag var på ändå. Det visar sig att Tage helst vill åka själv (givetvis, vad hade jag trott?) men till slut bestäms det att Charlie ska följa.
Efter ca 20 minuter kommer de hem igen. Det var inte roligt. Tyckte Tage.
Gamla gubbar som körde sakta var inget för honom uppenbarligen.

Alltså blev det ingen utflykt till Björnberget där en massa barn tävlade i slalom. Vi satt inne hela dagen i stort sett. Jag avskyr att sitta inne!
Jag vill vara ute och få frisk luft. Barnen blir ju som tokiga när man inte går ut med dem. Nu hade jag trevligt sällskap större delen av dagen som tur var, annars hade jag blivit tokig.

Nu ska jag krascha i soffan. Allt stillasittande idag har gjort mig till en soffpotatis.

Inga kommentarer: