onsdag 17 november 2010

Planering

Jag och Tage ska spendera helgen utan barn. Tage föreslog hotell hela helgen i Sundsvall. Först så lät det lockande men nu har jag ändrat mig.
Jag skulle faktiskt bara vilja vara hemma. Röja i förråden och äta gott med goda vänner. Hur ofta får jag äta ifred nu för tiden?
Tage fattade ingenting när jag sa det till honom, han hade föreslagit hotell för att han trodde att det var det jag ville. Och det ville jag ju, men nu har jag ändrat mig.....Det bästa hade varit om vi fick ett rum på Storhogna lör-sön. När jag tittade förut var det fullt men jag ska ringa i morgon, det är ju på vägen till Östersund så det är bra när barnen ska hämtas.
Om vi får ett rum där så ska jag vara med på vartenda gympapass de har. Tage klagar jämt på att han inte har läst färdigt boken han började på i somras så han får väl läsa den.

Nu ska jag sova så jag är pigg och alert på jobbet i morgon, btw det roligaste jobbet jag haft på länge!

Inga kommentarer: