söndag 7 november 2010

Kanske lite olagligt....



Jag har varit på kyrkogården i mörkret och fotograferat. Jag gick inte på någons grav och jag slängde ( inte jag utan mitt sällskap, jag vågade inte lyfta på locket) min lattemugg i soptunnan. Ändå känner jag mig som om jag gjort något olagligt. Får man ta kort på kyrkogården?
Jag hoppas verkligen det eftersom jag gjort det nu. Om man inte får det så var det här inte min idè. Jag är livrädd för kyrkogårdar mitt på dagen, på kvällen är det ännu läskigare.
Om jag inte är helt ute och cyklar så hade vi sällskap av en jättekort dam ( jag kan ha inbillat mig för hon var väldigt lik en jag känner) och en lång man, givetvis hade han en mörk slängkappa på sig.
Jag tycker att man ska ha reflexväst på sig om man är på kyrkogården på kvällen, jag blev överraskad av en ( livs levande) dam som nästan skrämde livet ur mig.

I morgon är det dags att gå och jobba igen. Jag är så priviligerad att jag längtar till mitt jobb, det är fantastiskt roligt ska ni veta. Jag lär mig en massa bra saker varje dag.

So long!

Inga kommentarer: