onsdag 17 november 2010

Vab


Idag ska jag vara hemma hela dagen med Charlie. Han har knappt hostat i natt och är på bättringsvägen. Förhoppningsvis vill han ta det lugnt eftersom jag har två tidningar jag vill läsa.
Jag såg när jag packade upp tidningarna att det inte är några ungdomstidningar jag läser direkt. Jag bläddrade i en Amelia på jobbet och den kändes som Frida ungefär.

Nu ska vi åka och lämna Millie på dagis, att ha henne hemma frisk och samtidigt ta hand om en sjuk Charlie är mer än jag orkar, men så börjar jag bli till åren.

Ett stort plus är att solen ska kika fram idag, snö och sol är en underbar kombination och jag kanske sätter Charlie i kälken och drar honom runt kvarteret så jag får lite dagsljus. Dagsljus är en bristvara när man jobbar 9-16 inomhus.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: