måndag 8 november 2010

Nöjd!


Helt klart behöver jag en ny mobil med en bra kamera. Typ en iphone.
Jag var nöjd över att idag ha cyklat 3,2 mil på en timme. Det är så himla skönt att få lite flås igen. Motion har inte varit på prioriteringslistan på länge. Men jag fick ju en snilleblixt och tog fram min motionscykel, det var bra. Nu försöker jag cykla fyra kvällar i veckan.

Annars jobbar jag hela dagarna och trivs med det, det är en underbar känsla att gå till jobbet och se fram emot det. I morgon ska jag på ljusparty hos grannen. Hon ska bjuda på smörgåstårta tydligen, ett bra val tycker jag. Hoppas jag kan klämma in en promenad innan, jag skulle prova att gå med tejpad fot sa sjukgymnasten och det är inte jag sen att haka på.

Må så gott kära vänner.

1 kommentar:

Neneh sa...

Jag gillar bara inte alleskolan och jag har sagt det till mamma men hon gör inget åt saken.
Så jag orkar inte mer!!

Kramar från Neneh<3