torsdag 15 april 2010

Tokbra torsdag

Det här blev en riktigt bra dag till slut. Som vanligt började den med att Charlie skrek som om kniven satt i honom. Eftersom jag börjar vänja mig vid det så åkte jag bara därifrån snabbt som ögat.
På torsdagar har jag matte hela dagen. Hemskt va?
Men idag hände något tror jag. Jag vet inte vad som hände men helt plötsligt så fattade jag vad x och y var. I matte så är alltså inte x och y bara bokstäver.

Lektionen blev inte tråkigare utav att Jenny hade en uppvisning som hette duga. Jag skrattar fortfarande när jag tänker på det:)

Efter skolan var det kalas hos Veronica. UNDEBART!! Mamas samlade kring kakor, bullar och kaffe. Kan det bli bättre?
Som grädde på moset så kom världens bästa Rickard och bjöd oss alla på pizza. Det var så himla mysigt att se alla barnen ( och även vi vuxna) sitta och äta pizza med händerna.
Tack Rickard för en underbar måltid! Det var inte den absolut godaste jag ätit men den gav mig energi och fyllde mig med tacksamhet över att jag har underbara vänner.

Nu ska jag diska, plugga psykologi och fixa lite inför morgondagen.

Må så gott mina vänner

1 kommentar:

Linda sa...

Ja, och vilka vänner vi har sen! Dom bästa!