torsdag 8 april 2010

På resande fot

Charlie verkar ha det trevligt med sin syster. Idag har de varit på restaurang två gånger. På bilden är han på Church street där servitriserna slänger jordnötter direkt på bordet.
Jag och Millie åkte till Östersund och hälsade på Tage. Han har nytt dränage i lungan nu och jag hoppas att all vätska ska rinna ut nu. Det börjar bli tråkigt att ha honom på sjukhus.
Charlies nya skor kom med posten idag så jag vågade faktiskt inte beställa ett par till åt honom. Istället så beställde jag lite roliga sommarkläder på HM åt dem bägge två. Till mig själv beställde jag lite färgglada kuddfodral som ska pigga upp mitt dystra kök.
I morgon är det kalas på gång. Jag ska laga maten och det ska bli kul. Mindre kul är det att jag får gå själv men det är inte mycket att göra åt. Nu ser jag att all mat kommer så jag får springa och hjälpa till!
See you

Inga kommentarer: