onsdag 7 april 2010

Status

Nu ska de sätta in dränage igen på Tage!
Suck.
Jag börjar bli skapligt trött på det här nu. Ja, jag vet att ni tänker att Tage oxå är trött på det.
Men det här är min blogg och här skriver jag om vad jag tycker, tänker och känner.

De tror att de har hittat infektionen men det har jag hört förut. Så jag tror inget förrän han är hemma igen.
Ibland tänker jag att så fort han kommer hem så ska vi bara umgås och ha det mysigt. I nästa stund så vill jag att han kommer hem så jag får sticka härifrån ett tag. Svår kombo va?

Jag vill så gärna åka och hälsa på honom men det verkar ju praktiskt taget omöjligt. Jag får hoppas på att de nu har hittat rätt och att han kommer hem snart.

1 kommentar:

Maia sa...

Klart att du får vara trött. Fundera inte ens över att du inte skulle få vara det. Det vore ju som att aldrig få vara ledsen för att det finns folk i världen som har det så mycket värre.

Bara bra att känslorna får komma ut här i bloggen eller i samtal med goda vänner.

Kram!