måndag 19 april 2010

Sista morgonen med en trogen vän.


Idag bör vår nya dator komma. I alla fall om man kan lita på postens hemsida där man kan spåra paket. Det första jag gör blir nog att terrorisera er med en massa kort på mina barn i olika situationer. Skämt åsido. Ni kan vara lugna.
I fredags kom Tage hem från sjukhuset. Jag hade planerat att åka själv till Lofsdalen men det visade sig vara näst intill omöjligt. Jag trodde att Tage var pigg, men det var han inte. Vi uåpptäckte båda två att det är två helt olika saker att vara pigg på sjukhus och att vara pigg hemma med två små barn.
Jag har i alla fall fått åka på ICA själv och gått en brorunda, så jag ska inte klaga. Idag ville han lämna barnen på dagis och jag tjatar inte emot ett sådant erbjudande.
Nu ska jag cykla till skolan och ha filosofi. Ett lagom avancerat ämne på måndag morgon. Efter det ska jag pyssla med mitt vargarbete och sen ska jag ut i solen en sväng.
Lycka till mina bästa vänner på ert nya jobb idag. Ni är helt klart de snyggaste på bygget så förmodligen är ni bäst på uppgiften oxå;)



Inga kommentarer: