tisdag 20 april 2010

Tisdag morgon

Min nya dator fyller många behov. Tex har jag alltif velat ha stora rådjursögon. Nu när jag har en mac så kan jag få det:)
Det gnälls om att jag tar 45 minuter på mig att sminka mig, fixa håret och äta frukost. För en del tar det 45 min att äta en macka och läsa tidningen. No more comments.

Nya datorn är fantastisk. Ord kan inte beskriva hur underbart, skönt och fantastiskt det är att ha en bra dator. Det roligaste av allt är ju nästan att fota sig själv på lite olika sätt. Jag behöver inte ens försöka se konstig ut, datorn fixar till det på egen hand.

Nu ska jag cykla (mitt nya liv har börjat...) till skolan och ha psykologi. I eftermiddag blir det matte och det är nästan skoj nu när jag fattar lite mer. Jag börjar nog bli vuxen.

Ha en bra dag kära vänner.

Inga kommentarer: