tisdag 30 mars 2010

Var med och tävla om en blingomössa!























I kväll roade vi oss med att fota, jag och Charlie. Efteråt fick han titta på bilderna och kommenterade dem alla.
För er gäller det att para ihop bilden med rätt uttalande. Bilden högst upp blir naturligtvis nummer ett.
Första korrekta raden vinner en blingomönstrad mössa i stl 54/56. Den passar ett lite större barn eller en vuxen med inte alltför stort huvud.
Följande kommentarer hade Charlie om bilderna på sig själv:
Jag är ett monster
Jag sjunger en sång
Jag är sur
Jag är knasig
Jag är snäll
Jag är en liten mus
Jag är förvånad.
Lycka till!





3 kommentarer:

Solveig sa...

ud vilken underbar unge!! Jag känner att jag älskar honom!

Johanna P sa...

Jag är ett monster: 3
Jag sjunger en sång: 2
Jag är sur: 7
Jag är knasig: 4
Jag är snäll: 1
Jag är en liten mus: 6
Jag är förvånad: 5

Det är min tipsrad! SUPERSÖT är han iallafall...
GLAD PÅSK!

Annica sa...

Bild 1: Jag är snäll
2: Jag sjunger en sång
3: Jag är ett monster
4: Jag är knasig
5: Jag är förvånad
6: Jag är en liten mus
7: Jag är sur

Vilka härliga bilder :) gokille