torsdag 25 mars 2010

Prisa Gud!

Jag kan ju inte bara ha bilder på mina barn så här kommer en på en baguette:)
Jag får skatteåterbäring i år (igen).

Jag har redan handlat upp varenda krona i min fantasi. Jag har köpt en dator, en kitchen aid och hyrt en lyxig stuga på västkusten i sommar. Min käre man talade om för mig att det som var mycket pengar för mig, var inte så mycket pengar egentligen. Fattar ni?

Jag fattade direkt vad han menade. Glädjedödare.



Idag har jag varit i skolan och räknat så jag trodde att hjärnan skulle explodera. Helt plötsligt så kommer jag in i ett stimm och fattar vartenda tal. I nästa sekund så kommer jag inte ihåg hur jag räknade det senaste talet. Ungefär som när man kör bil och tänker: Oj, är jag redan här!

Skolan är i alla fall rolig för det är så roliga människor där. Det är aldrig tråkigt i skolan. Förutom på matten då. För jag tycker att matte är tråkigt, när jag inte är i stimmet vill säga.



Nu blir det sängen för i morgon är det fredag och då vill jag vara utvilad. Någon som har något förslag på nåt roligt jag kan göra?

Inga kommentarer: