onsdag 17 mars 2010

Formsvacka

Den här veckan har varit en liten formsvacka för mig. Men jag vilar mig i form. Jag dricker blåbärssoppa och äter rostat bröd. Min mage ratar allt annat!
Men jag bryr mig inte så länge jag slipper sitta på toa hela dagen. För nu ska jag bli frisk.
På torsdag kväll gåt tåget till Göteborg och ingenting (tror jag) kan stoppa mig från att sitta på tåget. Det ska bli hur kul som helst att träffa vänner och kollegor. Jag längtar som en tok just nu.

Jag blir borta ända till måndag morgon. Det känns lite länge men jag ska nog överleva. Men jag vet att jag kommer att sakna barnen så det gör ont.
Men nu ska jag inte tänka på det utan se fram emot den roliga helgen som väntar istället.

Må så gott kära vänner.

1 kommentar:

Brunkullan sa...

Ha en underbar helg! (Och krya på dig så du kommer iväg.) Själv sitter jag inne med en liten tjej som kräks en gång om dagen och en stor tjej som kräktes en gång i natt men sedan ätit som vanligt.