onsdag 24 mars 2010

Beslutsångest


Jag vet verkligen inte vad jag ska bli när jag blir stor.
Hur kan det vara så svårt att bestämma vad jag vill jobba med? Det hade varit lättare om jag var helt insnöad på en sak, inte tio som jag är nu.
Det jag sedan läser ska ju ge ett jobb i Sveg förhoppningsvis. Detta begränsar mig ganska mycket. Det växer inte jobb på träden här precis.

Jag vill inte heller läsa i fem år. Jag hade tänkt att hinna jobba innan det var dags att checka in på Senioren. Jag blir snart tokig på dessa funderingarna. Kan inte någon annan bestämma åt mig?
I dag ska jag i alla fall fota mina klasskamrater på skolan. Vi ska ha en utställning på medborgarhuset i Sveg där vi presenterar en massa kul grejer. Det får ni inte missa!

Nu blir det äggsmör, dusch och sen skolan.
Må så gott.

P.s Jag lägger in en liten bild på mitt paradis. Jag har lyckats få in bilder i vår lånedator äntligen.

Inga kommentarer: