måndag 29 mars 2010

Blixtvisit

04.19 i morse så vaknade jag och fullkomligt flög in på toa. Där satt jag mer eller mindre till 11.00. Jag ska nu kolla om det finns toastolar med skönt ryggstöd. Det var inte skönt när jag somnade och "tappade" huvudet.
Men nu verkar det ha vänt. Jag mår inget illa, har ingen obehagskänsla i magen, jag har pruppat och kissat. De två sistnämnda har jag hört är tecken på att magen stabiliserar sig.
Men inte tänker jag ge mig iväg till skolan än inte!
Jag är snuskigt less på folk som inte håller sig själva och sina ungar hemma när de är magsjuka. Det är pga det som det bara går runt, runt.
Nu ska jag bli frisk så att jag kan fira påsk med mina underbara barn som jag ska träffa.

Må så gott alla vänner och kurera er ordentligt innan ni ger er ut bland folk.

2 kommentarer:

Olivia sa...

Håller med dej !

Vero sa...

Oj, stackars dig!!

Jag visste ju att du bloggade från Tylösand så jag letade upp dig för att säga "Hej"!

Kommer säkert att titta in flera gånger.

Tack för trevligt sällskap och lycka till resten av säsongen så att vi ses igen i höst! :)

Mvh,Vero