söndag 10 augusti 2008

Trevlig helg




Vilken trevlig helg jag har haft. Jag var lite orolig att jag inte skulle orka men det gick bra. Daniel och Andrèa kom hem och hon hjälpte mig så det gick riktigt bra.
Ni skulle bara veta vilken snäll svärdotter jag har. Hon frågar mig, som om det är det naturligaste i världen, om jag behöver hjälp med nåt? Jag fick svälja min stolthet och ta emot hjälp eftersom jag var lite trött.
Undra om jag har fått en så snäll svärdotter för att jag själv är en så snäll svärdotter??;=)
Jag vet ett par som inte skulle hålla med om det, hahaha.
Nog om detta.......Kalaset gick bra och det var mycket trevligt, tyckte jag i alla fall. Man hinner aldrig prata så mycket med alla som man vill men det får jag ta igen senare.
Charlie fick hur mycket fina presenter som helst. Han har lekt hela dagen med dom och i morgon ska vi inviga hans kritor som man ritar på asfalt med:=) Vad förvånad pappa ska bli när han kommer hem!! Jag kanske ska skriva en liten fräckis på uppfarten....hm......då blir han nog inte förvånad utan bara arg!!
Vi köpte en studsmatta till Charlie. han älskar att hoppa på dom. Han hoppar och hoppar och gapskrattar hela tiden. Jag skrattade mest när Tage skulle hoppa.... Synd att jag inte hade en filmkamera till hands. Synen var obetalbar. Jag får tillägga att min sambo inte är den smidigaste människan jag känner......
I morgon får jag ÄNTLIGEN blingos höstkollektion. Gissa om jag ska klämma, snusa och titta på kläderna i morgon. Jag känner mig som en unge kvällen innan julafton.
Nu ska jag leta en tvillingvagn på blocket. Jag har hittat en jag vill ha men ännu har jag inte lyckats övertala Tage att vi behöver en.
See you

2 kommentarer:

Carolas vardag sa...

Men Tjena:)Kul att kalaset gick bra:)och att du har en underbar svärdotter:)var rädd om henne:)Men hon måste ju trivas hos dej för det händer ju saker runt dej hela tiden det vet jag ju:)och roligt måste hon ju också ha:)Ja detta med att klä ut sig...fy f.n jag har nog också samma figur som karlsson fast jag inte är gravid:)hahahahaDu får väl se något kort sedan ...Kanske :)Ha det bäst sköt om dej KRAM du föresten jag vill gärna se fräckisen på uppfarten;)

Gunilla sa...

Du lyckas nog övertala Tage. Du är en fena på övertalning.
Jag hade också velat se Tage hoppa studsmatta:)