torsdag 28 augusti 2008

Snörvligt

Idag vaknade jag 05.00 och mådde dåligt. Jag blir inte förvånad eftersom Tage är förkyld, Evelina blev sjuk i helgen när vi var där oxå.
Tråkigt bara att bli sjuk när jag ska iväg på något skoj. Jag har faktiskt legat hela dagen och sovit mest. Nu känner jag mig lite piggare men långt ifrån bra är jag.
Jag har bestämt mig för att avvakta till i morgon med att avboka biljetterna till Malmö. Hoppet är ju det sista som lämnar en sägs det......

Hoppas ni får en trevlig helg allihopa

1 kommentar:

Carolas vardag sa...

Jag låg snörvlig förra helgen Men det var väl bacillerna från Danmark som gjorde det:)Men det gick över jätte fort Nu ligger Ola snörvlig ,ja du vet ju hur sjuk karlar blir.....ååå vi som skall fortsätta med renoveringen i gillestugan nu till helgen.....Fan ta han om han är sängliggande:)Kram