onsdag 13 augusti 2008

Grrrrrrrrrr

Irreterad som tusan är jag så här på kvällskvisten.
JAG VILL HA MINA BLINGOKLÄDER NU!!
Att det ska ta sån himla tid att skicka paket till denna lilla gudsförgätna håla!!
Puh....det där var skönt:=)

Veckan har gått i en rasande fart. Vi har mest varit på lekplatsen och fikat, skönt att några fler än jag har varit lediga. Annars hade jag nog krupit på väggarna nu.......

Tage ska ev ha semester nästa vecka. Jag trodde inte det var sant när han sa det. Vi får väl se vad som händer......vi skulle fixa på övervåningen tydligen. Jippie!! Det innebär ju att vi måste åka från Sveg för att handla. Med min vanliga tur så snöar det väl nästa vecka så att han måste ploga hahaha det skulle inte förvåna mig.

Nu ska jag sova tror jag. Jag är totalt dödstrött och grinig märker jag;=)

3 kommentarer:

Carolas vardag sa...

Hahahha och här fick man sig ett gott skratt:)ha det bäst på med vinter däcken bara:)KRAM

Hanna sa...

Du verkar lika galen i att handla Blingokläder som jag är i att handla scrapsaker, hihi.

Anonym sa...

haha, ja du, jag tror vi flyttar... det tar ju evigheter att få kläd-paket hit till härjedalen verkar det som! jag saknar mina meandi...