måndag 25 augusti 2008

After shopping

Här sitter vi på brända bocken och ska äta lunch. Charlie och Evelina är pigga och glada
Det är sämre ställt med herr`n i huset, han pallar inte så mycket shopping

Charlie klappar getter på furuvik.
Nu är man hemma igen efter en underbar helg i Gävle. God mat, sköna skumbad och mycket folk, bilar och avgaser!!Kan man göra annat än att älska denna stad.
En del shopping blev det oxå. det höll på att inte bli något alls på IKEA men då kom jag och Evelina överens om att Tage inte fick vara med oss längre.....han fick ta Charlie och gå till McDonalds lekplats istället.
Det går ju inte att ha med en karl som ska ifrågasätta varje pinal som jag lägger i kundvagnen. Då hade vi varit kvar ännu kan jag säga.
Tänk vad det skulle underlätta om de bara gick tysta en halvmeter bakom och snällt betalade när vi kom fram till kassan.
Ska man få tag på en sådan karl får man nog börja fostra dem när de är fjorton år. Och vem vill ha en karl när han är fjorton år......?? Inte jag.....tror jag;=) Nej ärligt talat så tycker jag att 21 är gränsen!!
Hoppas att ni fattar att det är ett skämt jag drar nu. Jag vill inte ha någon annan karl än den jag har, jag skulle helt enkelt inte orka börja om igen hahaha.
Nu ska jag shoppa lite på ellos.se. jag har fått en 50% rabattlapp och det vore ju synd om den skulle förfaras, inte sant?
Jag kan lova att inte Tage håller med mig om det;=)
Sov gott




1 kommentar:

Carolas vardag sa...

Det är synd att missa 50%tillfället :)Håller totalt med om det:)Shoppa loss:)Jag hade tur jag...jag har en karl som älskar att gå runt i affärer:)shoppar gör han också:)Kram