tisdag 15 januari 2013

Svinigt

Millie har svinkoppor. Inte säkert.....kanske sa de på sjukan. Det såg ut som det, men det kunde vara afteblåsor också.

Svinkoppor är väldigt smittsamt så det är bara till att vara hemma med henne. För två små svinkoppors skull. Hade det varit 200 svinkoppor hade jag inte funderat, men två??

Jag får vara glad att det bara är två för de gör ont och hon vill inte äta så mycket.

Nu hoppas vi bara att de torkar ut snabbt och att hon kan gå på dagis så att jag får jobba som det är tänkt.

Körde ett styrkepass idag med betoning på mage och ben. Det känns just nu som att jag blivit överkörd av ett tåg. Allt är jobbigt, minsta lilla rörelse ger mjölksyra så i morgon vilar jag nog. Om jag inte vaknar och är väldigt träningssugen förstås. I så fall satsar jag nog på yoga.

Inga kommentarer: