onsdag 16 januari 2013

Gnälliga Mathilda




Ännu en dag hemma med Millie som inget annat vill än att gå till dagis. Hon gråter och fattar inte varför hon inte kan gå dit. Jag försöker förklara men det är inte så lätt, hon är ju bara fyra år och tror att hon legat i sin pappas mage:)

Vädret ute är fantastiskt. Solen kom nästan fram och jag tog med Millie ut på en promenad i det vackra vädret. Jag gillar vinter och att bara få komma ut en liten sväng ger mig energi.

Nu hoppas jag att blåsorna torkar snabbt för varken jag eller Millie tycker det är skoj. Jag vill jobba och Millie vill till dagis! Samtidigt så känns det så fel att gnälla när man har en god vän som ligger på operationsbordet och kämpar för att bli frisk. Man kan ju vara glad att det bara är några svinkoppor vi kämpar emot och inget värre.

Inga kommentarer: