onsdag 13 juni 2012

Onsdag


 Charlie stod och tittade på minidiscot men vägrade att vara med.
Millie satt i mitt knä och tittade på hon med.
 En av barnledarna som verkade gilla sin peruk för han har den på hela dagarna, eller så är det hans riktiga hår.
 Charlie är en aning skeptisk mot minidisco som ni ser.......
Millie låg i min famn till slut.......

 Bägge barnen är övertygade om att palmerna är jätteannanaser....osäker stavning;)
Charlie bad att få ta ett kort på oss och då måste man ju ställa upp.


 Charlie tog fler kort och påpekade snällt att jag har en hänghaka.......jo jag tackar jag.
 Jag sa att han tog ett dåligt kort bara och då blev han sur och la sig och spelade lite i en solstol.
 Nästa kort han tog blev bättre men jag kämpar för att inte ha hänghaka;)

 Millie pinka på sig.......


 Charlie vid sin favoritpalm......
En av våra pooler där folk poserar varenda kväll och blir fotograferade. Jag tycker det är pinsamt när Charlie vill fota mig men dessa människor verkar älska att bli fotade.

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilka superfina bilder, på en supermysig familj :) Vad härligt ni har det! Men du... ge mig lite matbilder!!Gör mig riktigt avis nu... :)