onsdag 27 juni 2012

Födelsedagspresenten!

Idag har jag ordnat med en present till en vän som fyller jämnt. Hon är ingen datorperson så därför kan jag vara lugn att hon inte ser det här.
Hon ska få en serie med bilder på sina två barn som jag fotade idag tänkte jag. Det hade jag uppskattat att få så då tänkte jag ge henne det.

Kortet ovan är inte perfekt ur fotografisk synvinkel. Det blev oskärpa i bilden och det vill man inte ha om det inte är meningen att det ska vara det.
På just den här bilden kände jag direkt att jag skiter i oskärpan! Jag fångade henne precis när hon klia sig i huvudet och jag älskar bilden!

Damen i fråga gillar inte alls att bli fotograferad men ställde upp efter att jag utövat lite utpressning och talat om vad det skulle betyda för hennes mamma. Hon är ju en skönhet utöver det vanliga och både jag och min kamera älskar henne.

Visst är hon fin? Det måste ni ju hålla med om, eller hur?

Nu ska jag baka lite gott och ta med till jobbet i morgon, det är trots allt torsdag i morgon;)

Inga kommentarer: