måndag 11 juni 2012

En helt vanlig dag.......

 Vi börjar varje dag med att bada........
 ......och plaska omkring i vattnet.......
 ......alla åker vattenrutschkana........
 .......förutom jag för jag vågar inte.
 Mutas jag så ler jag snällt på kort.
 Den här damen mutar man inte lika lätt.
 Men nu hittade jag blommor som ska plockas till Maja......
 Vi luktar på blommorna........
 -Mamma, dom här blommorna ska faktiskt Maja få när hon kommer hit!
 Våran strand som varje kväll bjuder på en underbar solnedgång.
 Charlie kastar sten i vattnet.
 Sen har vi stenmassage......
 Jag bad Tage att fota mig och Charlie......
 .....och en med Millie också.......
 Motvilligt ställer han upp på bild.
 På väg hem slank vi in på minidiscot.......
 Charlie tar sig en svängom med syrran, men det var en liten en;)
Millie dansade desto mer.....och så nära kanten hon kunde.

1 kommentar:

NiCAS DESiGN sa...

Åh vad fin du är <3
Ser ut att vara helt underbart på eran semester!
Kram