torsdag 21 juni 2012

Midsommar`n har börjat!

 Trodde först det var Lille Skutt på bilen....tills jag tittade lite noggrannare.
 Min granne Kran-Hasse som körde.
 En lycklig man......
 Millie träffade Maja och då var lyckan komplett.
 Den här bilen tyckte jag var cool.
 Grannen......
 Här med bar bringa framför vrålåket;)
Charlie var överlycklig när han fick provsitta racerbilen.


Midsommarhelgen inleddes med folkrace på skidstadion. Charlie tyckte det var jätteskoj och jag tyckte det var kul att fota, så vi var överens nästan hela kvällen;)

I morgon är det skoteråkning på Ljusnan och sen blir det midsommarfirande på gammelgården. Sen ska jag äta rabarbercheesecake med jordgubbar som jag bakat. Det ska bli spännande att se hur den smakar, har improviserat lite.

Glad midsommar på er gott folk!

Inga kommentarer: