lördag 9 juni 2012

Bra början......

Utsikt från flygplanet.....Jag vågar ju inte sitta vid fönstret så min snälla medpassagerare fotade. Hon var också flygrädd och jag förklarade sakligt för henne att detta var säkert, samtidigt som jag tog en liten tablett;)

I denna rutschkana har barnen åkt mer eller mindre hela dagen. Jag vågar absolut inte.

Millie la sig och vilade lite på vår kvällspromenad.


Vägen till stranden från hotellet....ca 100 meter.

Olympiska bassängen. Här simmade jag 600 meter idag, mer hann jag inte för jag drunknade nästan av tristess.

Solnedgång vid stranden......Millie hittade minst femtio stenar som hon ville ta hem till Maja.

Nu sitter jag på balkongen och mår gott. Det är fortfarande så varmt att till och med ett nattlinne känns som för mycket kläder. Maten är god, solen skiner och jag har inte ens börjat oroa mig för hemresan än;)

Inga kommentarer: