måndag 28 maj 2012

Storgrinet!

Idag storgrät jag på Kappahl för första gången i mitt liv. Jag har varit sur därinne för att de har så mysko storlekar och ingenting har passat mig som jag har velat ha. Deras serie XLNT är absolut inget för mig, jag har inte köpt ett plagg där vad jag kan minnas.
Men så idag, då fick jag syn på en supersnygg klänning som såg rymlig ut. Gissa om jag blev glad när den passade?
Jag gick snabbt ut i butiken och rafsade åt mig sex plagg som jag gillade, inte från XLNT, och alla passade!!
Jag blev så glad att jag började grina. Mitt mål är att inte behöva vara låst till de större serierna så jag blev såklart jätteglad. All träning har alltså lönat sig. Jag var ju vbara tvungen att springa in på Lindex och även där slapp jag den stora avdelningen. Så jag har shoppat som en galning idag för det var jag värd!



Jag hittade supersnygga löpartights från Nike, shorts från samma märke och en sportbh. Så nu släcker jag lampan för i morgon bitti ska jag ut och springa!

1 kommentar:

....... sa...

Gud va gött ni verkar ha det! Avundsjuk!