torsdag 3 maj 2012

Hur gör du?

Jag försöker att inte tvätta håret mer än tre gånger i veckan, men det är krångligt kan jag lova. Jag försöker träna minst fyra pass i veckan och då blir ju håret svettigt och äckligt. Jag vill ju tvätta det efter träning men då får jag tvätta för ofta tycker jag. Jag inbillar mig att man inte ska tvätta håret för ofta.

Så hur gör ni? Tvättar ni håret varenda gång ni tränat eller låter ni skiten sitta kvar som jag gör? När jag skriver om det känns det ju lite äckligt måste jag erkänna, men håret ser faktiskt inte skitigt ut, då skulle jag inte gå ut bland folk. Fett hår är nåt av det äckligaste jag vet nämligen.

Idag joggade jag förresten längre än jag någonsin gjort. Det var så himla skönt och jag hade grymt med spring i benen. Bäst att passa på då tänkte jag och sprang vidare medan Tage stannade och vilade.

I morgon fyller Daniel 22 år. Inte klokt vad tiden går fort, jag minns det som igår när han kom till världen, det var supervarmt och solen sken. I morgon ska det bli snö och kyla.

1 kommentar:

....... sa...

Jag tvättar då håret när det behövs! Tvättar jag ofta tycker jag det är viktigt att ge håret fukt. Och då har jag en svinigt dyr hårolja! Men OJ så bra! :)