onsdag 2 maj 2012

Äntligen hemma!

Är hemma nu och det är alltid skönt att komma hem. Inte för att jag inte haft det bra men jag var nöjd med storstaden för den här gången.

Jag har haft så himla skoj. Tänk om jag kunde berätta den roligaste saken av alla som jag gjorde, tyvärr går inte det för den var totalt olämplig att göra när man hade sitt barn med sig och nästan är 42 år. Men det var skoj, så skoj att jag nästan kissade på mig. Men bara nästan.

Nu har jag packat upp allt och Tage blev inte ens sur när jag satt och klippte av prislappar på allt jag handlat. Han hade nog lite dåligt samvete för att jag fick tacka nej till sex månaders jobb pga av att han jobbar borta.....;)

I morgon ska barnen på dagis, jag ska plugga, jobba, träna och tvätta minst sex maskiner som det ser ut.

Må så gott!

Inga kommentarer: