onsdag 4 augusti 2010

Till salu!

Eftersom blingo snart släpper sin höstkollektion har jag rensat i Millies garderob.
Massor av fina blingokläder i stl 74/80 cl.
De är ganska stora i storleken, Millie har använt dem fram tills nu och hon är inte jordens minsta barn precis.
Ett set med tröja och byxa är i stl 98/104 cl.

50;- per plagg. Ni vet var jag finns!




Superfin anorak i vindtätt material från Miniature. Smart knäppning i ryggen och skön luva.
Mycket lite använd, den är i stl 9-12 mån. Jag vill ha 300;- för den, den kostade nästan 800;- ny.


















Fleeceväst från Nanook i stl 6-12 mån blir din för 75;-.
Supersnygga tossor i jeans från Eloide details, även de blir dina för 75;-. Tossorna passar från ca 6-12 månader.








Nu ska jag sova är det tänkt. Jag och Millie ska nog ha en tjejdag i morgon. Det måste väl innebära shopping eller?

Inga kommentarer: