tisdag 10 augusti 2010

Grattis Mathilda!

Idag fick jag veta (Tack Jenny!) att jag vunnit en fototävling på nätet. Bilderna skulle vara på barn i blingokläder med sommar som tema. Bilden här är en av bilderna jag skickade in.

Jag skrek rakt ut av glädje när jag fick veta det. Två stackars pensionärer på mitt jobb hörde mitt skrik och undrade vad som stod på. Tack och lov att de inte fick en hjärtattack av mitt skrik, förhoppningsvis piggade skriket upp deras hjärta istället!

När jag nu vann tävlingen (tillsammans med två andra iofs.....) så var jag nästan tvungen att handla lite fotoprylar så jag beställde förstoringsfilter. Med ett sådant så kan man ta bilder nästan som med ett macroobjektiv. Ni får förmodligen se bilder senare....

På torsdag styr jag kosan mot Norrköping. Blingo har sin kickoff där och jag tycker att det ska bli sommarens höjdpunkt faktiskt. Dessutom ska jag hälsa på en god vän på vägen ner och sedan bo hos en annan god vän så jag har mycket att se fram emot.

Ha det bra kära vänner.

Inga kommentarer: