måndag 23 augusti 2010

Förkyld

Jag är förkyld. Ingen bra start på veckan ur hälsoperspektiv men bra saker har ändå hänt. På lördag flyttar Daniel och Sanna till Lofsdalen. Det ska bli skönt att ha dem lite närmare än Uppsala. Daniel fortsätter att jobba borta men är här på helgerna i alla fall.
Jag får redan nu börja leta lite smarriga recept så jag kan få hit dem på middag. Charlie blev så glad att han skrek rakt ut när jag berättade nyheten för honom.

Idag började skolan och det var skojigt. Jag är ju översocial så jag trivdes som fisken i vattnet bland alla människor. En ny mentor ska jag oxå få och det är det bästa av allt. Nästa vecka ska vi fjällvandra med klassen. En kortare tur på 4 km så det ska jag väl klara av. Om inte annat så borde väl någon kille klassen kunna ta mig på axlarna;)

Nu ska jag ta ett par alvedon och lägga mig. Jag vill bli frisk så fort som möjligt. I helgen har jag flera visningar och då vill jag var pigg.

Jag är lyckligt lottad.

Inga kommentarer: